השראה לעיצוב אתר: פלנטי- ייצור גבינות טבעוניות איכותיות

שירי ומולי הם יזמים צעירים שפועלים למען שינוי חיובי בעולם שלנו. כטבעונים, הם הרגישו צורך ליצור היצע של גבינות טבעוניות טעימות ובריאות.

כשהם התחילו את הרפתקת המטבח שלהם לפני כמה שנים, חלופות הגבינה בשוק היו חסרות טעם ולעתים קרובות עשויות ממרכיבים מלאכותיים.

כיום, הם בעלי מפעל המייצר מגוון רחב של מאכלים טבעוניים טעימים ויצירתיים.

בהתפעלות מההרפתקה המדהימה שלהם, שמחנו כשהם ביקשו מאיתנו לעצב את האתר החדש שלהם.

האתגר היה לתרגם את מהות העסק שלהם באמצעות אתר אינטרנט צעיר ודינמי ליצירת זהות ויזואלית חדשנית בשוק הטבעוני.

זהות ויזאולית של האתר

כמותג צעיר, המוצר והמיתוג שלהם התפתחו עם הזמן.

היינו צריכים.ות לעשות שינוי חזותי בהתאם להתפתחות המותג. תהליך התפתחות כזה הוא שלב קלאסי של התבגרות שעוברות חברות צעירות. אנו חוות בו עם חלק מלקוחותינו שנמצאים בשלב הפיתוח.

עבור Plenty, נקודת המפנה הייתה כשהחלטנו להרחיב את פלטת הצבעים עם דגש על צבעים חזקים ומרהיבים. על ידי בחירה בצבעים רוויים יותר, הענקנו למותג את האנרגיה הצעירה שחיפשנו.

לשם השלמת המראה המבוקש, נבחר פונט מתוק שמוסיף לאווירה הצבעונית.

וכמובן שהשארנו מקום רב לתמונות של מנות טעימות! כיצרני מוצרי מזון, התמונות צריכות לדבר בעד עצמן. צולמו מנות מגרות שמושכות את העין עבור האתר.

מוד בורד

פלטת צבעים

טיפוגרפיה

השלב הבא היה שיפור הגלישה הסלולרית, אשר מהווה כעת יותר ממחצית מתעבורת האינטרנט, וזה רק ממשיך לגדול.

עבדנו רבות על חווית המשתמש מהנייד כדי ליצור מסע צרכני קולח ונעים. כל שלב ברור, קל למצוא מידע, וגושי הצבע הגדולים מושכים את העין, ויוצרים עוגן ויזואלי.

התוצאה היא עיצוב נקי, בהיר וצבעוני שמביא אנרגיות חדשות לשוק הטבעוני.

בחירת מעצב אתרים היא משימה לא פשוטה ואף חיונית לעסק מתפתח. ההבנה של 80-100 בעיצוב ובשיווק נתנו לנו את הביטחון שנשיג תוצאה מהממת, קיבלנו ליווי עד הפרט הקטן ביותר.
רצינו לשפר באופן דרמטי את הנראות וחווית המשתמש של האתר שלנו, והם עזרו לנו להתמקד במסרים שאנחנו רוצים להעביר.
התוצאה מדהימה!!!

עיצוב האתר

אודות

מוצרים לשוק המקצועי

כל המוצרים

קטגוריית מוצרים

קטגוריית מוצרים

נקודות מכירה

בלוג מתכונים

יצירת קשר